تخیلاتِ رام نشدنی

چهارم شخص مجهول!

لحظه‌های طلایی

تاحالا شده انقدر بخندی که دلت درد بگیره؟

که نتونی نفس بکشی و اشکات دونه دونه پشت سر هم سرازیر بشن و صورتت مثل یه گوجه فرنگی قرمز بشه؟

این آخریا دیگه ماهیچه های صورتم هم درد گرفته بود.


::گفته بودم وقتی رو دور خنده بیفتم دیگه نمیتونم خودمو کنترل کنم؟ ((=

امروز هم روز خوبی بود.

۱۰
صخره .
۲۲ دی ۲۰:۰۵
واااو
چه تغییراتییییییی^^ 
چه پستییییی
چه دختری وای:) 

پاسخ :

^^
منو میگی؟ ((=
Anne Shirley
۲۲ دی ۲۰:۱۵
قبلا‌ها خییییلی خییییلی این اتفاق میفتاد! میشه گفت هر زنگ تفریح! ولی الان..

پاسخ :

خوبه که تجربه‌ش کردی (=
بده که الان.. شاید کمتر شده.
آقای هرمیت
۲۲ دی ۲۱:۴۸
خداروشکر 
ایشالا همش خنده و شادی و اینا باشه برات :))))

پاسخ :

مرسی آرین. واسه توهم.. ((=
Dark. MH
۲۲ دی ۲۲:۲۱
خیلی خوبه :)))
همیشه همینجوری :)

پاسخ :

آره (= 
کاش.. ولی دائما یکسان نباشد حال دوران و این شعرا.
Anne Shirley
۲۲ دی ۲۲:۳۳
یه‌چیزی رو صادقانه بذارید همین‌جا اعتراف کنم! تا الان فکر میکردم این پست بهار (پاتریک) هستش و من برای اون کامنت گذاشتم :| عکس آواتارتو دیدم گفتم من کی برای آراگل کامنت گذاشتم؟ :دی :// 
.
اوهوم. حتی عالی ^_^ 
حتی میشه گفت به صفر رسیده '_' 

پاسخ :

ممنونم از صداقت شما ((= آزادی D:
pary daryayi
۲۲ دی ۲۲:۳۷
|: من کامنت نوشتم کلی الان دیدم ارسال نشده یا معلوم نیست واسه کی فرستادم چه جالب((:|
-منم وقتی موتورم روشن میشه دیگه خاموش نمیشه هی همینطور کش میاد لبام

پاسخ :

)= دوباره بنویس برام

خیلی خوبه آقا ((=
pary daryayi
۲۲ دی ۲۲:۴۳
): نمیدونی من چقد خسته و فراخم؟ لب مطلبم همونی بود که گفتم یکم طویل تر((=

پاسخ :

ای بابا فصل انار و خرمالو هم که گذشت )'=
اها (=
Poker Face
۲۳ دی ۲۳:۱۶
من همیشه وقتی غمگین و ناراحتم واسه مقابله باهاش میگم باید شاد بود و میخندم و انقدر میخندم که دیگه نمیشه جلوشو گرفت، ولی چند وقت پیش فهمیدم این مورد اسمش هیستریاست و من طبق ازمونی که دادم بهش دچارم :|

پاسخ :

خب، واسه من یه چیز خنده داری وجود داره که میخندم.
اوه! باید حس جالبی باشه (((=
ولی مواظب خودت باش.
פـریـر بانو
۲۶ دی ۲۱:۳۴
خداروشکر :)

پاسخ :

Poker Face
۰۲ بهمن ۲۰:۰۹
خب بله، منم به چیزی که وجود داره و خنده داره میخندم ولی بیش از حد معمول. و اینطوری که نوشته بود طبق امار سی درصد ادما دچار هیستریان -__- حتما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
MENU
About me
رقصم گرفته بود، مثل درختکی در باد، آنجا کسی نبود... غیر از من و خیال و تنهایی...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان