تخیلاتِ رام نشدنی

چهارم شخص مجهول!

چنین آشفته

یک قابلمه بردار، تا نیمه آب بریز. ته مانده‌ی قرمه سبزی ظهر را تویش خالی کن و روی شعله ملایم بگذار. حالْ کاکتوس را از ریشه دربیاور، خاکش را توی قابلمه بتکان و نگینی خرد کن. جوراب های بوگندوی صمد را هم ساطوری و اضافه کن؛ بگذار خوب چرکش قوام بیاید. نمک و پودر سیر به میزان لازم. در این مرحله باید قسمتی از موهای چربت را بچینی و توی قابلمه بریزی. یک سوزن توی انگشت سبابه‌ات فرو کن و اجازه بده یک قطره از آن مایع سرخ رها شود. شعله را کمتر کن، ملاغه را بردار و آرام و آرام هم بزن. مخلوط به دست آمده را خالی کن توی توالت و سعی کن امشب زودتر بخوابی.

۳
هلما ...
۱۷ فروردين ۰۲:۳۰

نتیجه گیریت فوق العاده بود. منتهی از فردا شب. :)

پاسخ :

آری، از فردا شب -_-
صخی .
۲۴ فروردين ۰۰:۴۹

ایا این اراگل، همون اراگل چالش چشم های ماست که بهش میگفتیم گل ارا؟ 

پاسخ :

فکر کنم خودش باشه.
פـریـر بانو
۲۶ فروردين ۰۰:۰۶

می‌دونی آراگل؟

این حال و هوای حاکم بر نوشته‌هات نگرانم می‌کنه

دلم تنگ شده برای اون وقتی که هدر وبلاگم رو نقاشی کردی و من پروانه شدم با دیدنش، برای اون حال و هوای خوب و شادی که ازت می‌دیدم...

مواظب خودت باش دختر، خب؟

پاسخ :

منم دلتنگم.
همین‌قدر بدونید که من حالم خوبه، فقط نمی‌تونم نشونش بدم!
چشم، بیشتر از قبل مواظب خواهم بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
MENU
About me
رقصم گرفته بود، مثل درختکی در باد، آنجا کسی نبود... غیر از من و خیال و تنهایی...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان